یا حق پرسپولیس را می‌گیرم یا تا پای رفتن می‌ایستم رویانیان: 3 امتیاز مبارک سپاهان اما به همه کارها د
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

یا حق پرسپولیس را می‌گیرم یا تا پای رفتن می‌ایستم
رویانیان: 3 امتیاز مبارک سپاهان اما به همه کارها دخالت نکنند/خطاکار باید شناسایی شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یا حق باشگاه را می‌گیرم و یا تا پای کنار رفتن از پرسپولیس می‌ایستم.

خبرگزاری فارس: رویانیان: 3 امتیاز مبارک سپاهان اما به همه کارها دخالت نکنند/خطاکار باید شناسایی شود

محمد رویانیان اظهار داشت: متأسفانه اتفاقات عجیب و تلخی در فوتبالی که می‌توانست زیبا بشود افتاد.

وی افزود: من همین الان اعلام می‌کنم که باید با این بی‌عدالتی برخورد شود حتی تا پای کنار رفتن از پرسپولیس هم جلو می‌روم، حقانیت پرسپولیس و عدالت به صورت جدی باید رعایت شود در غیر این صورت من کنار می‌روم.

رویانیان ادامه داد: با هیچ کس تعارف ندارم، با کسی که خطا کرده و این جریان را به وجود آورده باید به شدت برخورد شود و عاملان شناسایی شوند. در این بین دو راه پیش رو دارم یا حق را می‌گیرم یا می‌روم تا آخرش هم هستم، خیالتان راحت باشد، حرف من نه جنبه تهدیدی دارد و نه اینکه بخواهم خودم را نشان دهم اما این کار را می‌کنم.

مدیرعامل قرمزپوشان خطاب به سپاهانی نیز گفت: 3 امتیاز مبارک اصفهانی‌ها اما از آنها می‌خواهم مسئله‌ای که به آنها ربطی ندارد در آن دخالت نکنند. برد سپاهان نوش جانش ما با برد این تیم مشکلی نداریم اما برای داوری متأسفیم که همیشه و در اکثر بازی‌ها به دنبال ضربه زدن به تیم پرسپولیس بوده تا ما را ناکام کند. من هم یا این موضوع را با توجه به مسئولیتی که دارم ثابت می‌کنم یا می‌روم.

مدیرعامل قرمزپوشان تأکید کرد: پس از صحبت‌های ما دیده شده که مسئولان سپاهان از قهرمانی دفاع کردند که بهتر است این کار را نکنند چون کار از اینی که هست خرابتر می‌شود،راستش را بخواهید با این حمایت‌ها کمی ما به برخی مسائل مشکوک شدیم که همه چیز را در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال خواستار بررسی هستیم، یا حقمان را می‌گیریم یا اینکه تصمیم دیگری خواهیم گرفت چون باید جواب 35 میلیون هوادار را بدهی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 13140546
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7